نسخه پیش فروش Resident Evil 6 برای PC, بسته های اضافی و RE5 را نیز در خود دارد
تاریخ : شنبه 19 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که Resident Evil 6 را بر روی کنسول ها از دست داده اید و منتظر نسخه PC هستید، نسخه جدید بازی بازی محتویات گران بهایی را در خود دارد.

اگر این بازی را پیش خرید کنید، یک art book ، soundtrack، نسخه مجانی Resident Evil 5 یا Devil May Cry 4 و بسته های اضافی که تا کنون برای نسخه ششم این بازی آمده را نیز در اختیار خواهید داشت.

حالا شاید بگویید که امکان پیش خرید بازی وجود ندارد. این خبر برای آن گفته شد که در نسخه های رایانه شخصی در ایران هر اتفاقی ممکن است بیفتد! و اکثر بازی های این پلتفورم با محتویات اضافه و جایزه در اختیار ما قرار می گیرند.

این بسته ۲۲ می برای PC منتشر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: pc
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.